Článek
Clio má po modernizaci kompletně přepracovanou příď se štíhlejšími světlomety a širší mřížkou chladiče se šachovnicovým vzorem.
Světla pro denní svícení pokračují v nárazníku, kde jsou ve tvaru poloviny svislého kosočtverce připomínajícího logo automobilky.
Zadní svítilny mají novou čirou grafiku. Kromě toho může mít difuzor jeden ze šesti dostupných designů v závislosti na úrovni výbavy a na tom, zda se jedná o hybrid, nebo ne. Novinkou je sportovně střižené provedení Esprit Alpine, které nahrazuje R.S. Line.
Interiér byl z velké části převzat z verze před modernizací, ale v celé kabině jsou nové, udržitelné materiály. Místo koženého čalounění jsou sedadla potažena materiálem vyrobeným z organických a polyesterových vláken. Esprit Alpine má přední sedadla s lepší boční oporou.
Nový digitální přístrojový štít je k dispozici ve velikostech 7 a 10 palců, zatímco dotyková obrazovka je v konfiguracích 7 nebo 9,3 palce. Podporovány jsou bezdrátové Android Auto a Apple CarPlay spolu s vestavěnou navigací, 360stupňovou kamerou a ne méně než 20 asistenčními systémy pro řidiče. Opět nechybí adaptivní tempomat s funkcí stop & go a částečně automatizované řízení úrovně 2.
Renault zatím uvádí trojici motorizací. Základem je tříválec s výkonem devadesáti koní, alternativou stokoňová verze na LPG či full-hybrid o výkonu 145 koní.
Novinka bude na český trhu uvedena letos na podzim.