Článek
Tobias Moers, který stojí za novou érou v Aston Martinu, se o budoucnosti tradiční britské automobilky rozpovídal v rozhovoru pro server FT. Uvedl, že současnou prioritou Astonu je nové SUV DBX, ze kterého mají vzniknout hned dva různé deriváty. Existuje možnost, že DBX „vyfasuje“ od Aston Martinu elektromotor.
Aston Martin začal vyrábět speciální edici inspirovanou letadlem Concorde
Technologie Aston Martinu dodá Mercedes-Benz, který v současné době vlastní pětinu britské značky. Moers nicméně potvrdil, že v budoucnu se chce Aston soustředit především na vlastní výrobky, a to i co se týče motorů. Potencionální kvalitní spolupráci naopak vidí ve sportovní divize Mercedes – AMG.
Bohužel pro zaryté fanoušky značky Moers zmínil i nejistou budoucnost legendárního motoru V12, který patří k signifikantním vlastnostem britské značky. Přiznal, že nové zákony a emisní normy nejsou k obřímu motoru příliš shovívavé a V12 tak doslova bojuje o přežití. V tomto boji ale Aston není sám, s podobnými problémy se potýkají všechny sportovní a luxusní automobilky na světě.
Aston Martin se chce držet spalovacích motorů, ať vlády dělají, co chtějí
Podle posledních zpráv, které zveřejnil deník The Times, oznámil předseda Aston Martinu Lawrence Stroll, že firma zvažuje zredukování nákladů. Značka v současnosti disponuje dvěma továrnami, s čímž je vedení nespokojené. V budoucnu by se tak mohla výroba tradičních sportovních vozidel centralizovat do nejmodernější fabriky ve městě St. Athan ve Walesu. I podle Strolla se ovšem jedná o pouhé spekulace, žádný takový plán zatím nebyl schválen.