Článek
Zatímco u řady 5 jsme se párkrát kombi od divize Motorsport dočkali, trojkové „emko” tu v zahrádkářské variantě nebylo oficiálně sériově nikdy. Nic se na tom podle posledních zpráv z Mnichova nezmění ani u připravované nové generace.
A tak má rybníček opět volný Alpina. Ta funguje jako tuningová společnost, která je ale velmi úzce spjata přímo s BMW. Novinka se jmenuje B3 Touring. A změny jsou už tradiční. Tedy nárazníky, vpředu s nápisem, odlišné laky karoserie či až dvacetipalcové vícepaprskové disky kol.

Ledvinky jsou černě lakované.
Rovněž uvnitř najdete barevné změny a variace na modrou, včetně digitální přístrojovky, nebo zelenou. Pod kapotou trůní třílitrový řadový šestiválec, který normálně najdete v BMW M340i. Nejedná se tedy o motor od divize M, který má stejný objem, ale rovněž v nové generaci bude podstatně odlišný.

Poznávacím znamením je také čtveřice výfukových koncovek.
I tak je ale od Alpiny vyladěn na 462 koňských sil. Ve spojení s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol vystřelí z nuly na stovku za rovné čtyři sekundy a zastaví se na 299 km/h. První vozy za zatím nespecifikované ceny budou dodány v půlce roku 2020.

Interiér je vyšperkován detaily, jako barevným obšíváním a jinou grafikou digitální přístrojovky.