Článek
Zatímco český a španělský vůz mají akumulátory o kapacitě 36,8 kWh, Volkswagen bude mít pouze 32,3 kWh. Důvod není známý. Možná je to snaha o mírné rozčlenění nabídky. Každopádně před modernizací to bylo jen 18,7 kWh s dojezdem 165 km dle starší normy NEDC.
Zmodernizované auto bude mít sice ve se srovnání se sourozenci menší dojezd (260 proti 265 km dle WLTP), ale také s motorem o výkonu 61 kW a točivém momentu 212 N.m lepší zrychlení (11,9 proti 12,5 sekundám). Všechny vozy pak mají maximální rychlost 130 km/h.
Při použití rychlonabíječky s výkonem 40 kW dosáhne auto nabití na 80 % asi za jednu hodinu. Palubní dobíječka má pak výkon 7,2 kW a doba nabití do plného stavu trvá asi čtyři hodiny.
Nakonec je tu ale ještě jedna skutečnost, která by mohla nižší kapacitu odůvodnit. Tou je snížení ceny o 4000 eur na německém trhu, proti současné verzi. Původně stál 26 900 euro a nově 22 975 euro.
V přepočtu tak nově vyjde asi na 567 000 Kč. Ovšem to jsou ceny německé. Ty české zatím oficiálně oznámeny nebyly. Zbývá ještě dodat, že Volkswagen dává záruku na akumulátory 8 let nebo 160 000 km.