Hlavní obsah

Ženeva 2019: Nový Mercedes CLA už má i svou praktickou variantu

Právo, laz

Třícípá hvězda si na ženevský autosalon přece jen přichystala překvapení. Podobně, jako tomu bylo v loňské Paříži u třídy B, praktickou verzi CLA vidíme na výstavišti vůbec poprvé. A to už dnes nebývá zvykem.

Foto: Marek Bednář, Novinky

Zadní svítilny vůz opticky rozšiřují.

Článek

Poté, co jsme v lednu viděli druhou generaci standardní třídy CLA, představuje Mercedes na autosalonu v Ženevě také verzi Shooting Brake. Podobně jako u předchůdce jde o jakýsi snížený kombík.

Ze sedanu přímo vychází, staví tedy na nové platformě a je o něco větší. Přesněji je ve srovnání s minulým Shooting Brake o 48 mm delší a 53 mm širší, díky čemuž nabídne větší prostor uvnitř. Kufr je o deset litrů větší, má tedy 505 litrů.

Foto: Marek Bednář, Novinky

Stánek Mercedesu sousedí s konkurenčním BMW.

V interiéru žádné překvapení nehledejte, základem je architektura ze třídy A v čele s infotainmentem MBUX, který si zakládá především na ovládání hlasem a dotykem. Na začátku prodejů bude novinka k mání pouze ve verzi CLA 250 s přeplňovaným dvoulitrovým čtyřválcem o výkonu 165 kW, 225 koní a točivém momentu 350 N.m.

Jednotka spolupracuje s automatickou sedmistupňovou převodovkou, za příplatek lze zvolit pohon všech kol. Nabídka motorizací se později rozšíří. V Evropě vstoupí Shooting Brake do prodeje letos v září.

Foto: Mercedes-Benz 2x

Zavazadelník má 505 litrů.

Foto: Mercedes-Benz

Uvnitř se v případě této verze nic nového neděje.

Výběr článků

Načítám