Článek
Samozřejmě to není žádná sériová věc. Původní Defender se už nevyrábí, takže tuning lze udělat jen u ojetiny. Také musíme uznat, že na světě už existují kousky s osmiválcem. Ale dát agregát ze sportovního Chevroletu Corvette...
A teď to jde díky společnosti Himalaya, která sídlí na jednom malém ostrůvku na atlantickém pobřeží Spojených států, konkrétně ve státě Massachusetts. Zakladatel James W. Shondel se rozhodl předělávat staré a krásné Land Rovery Defender na moderní stroje, které nepatří do muzea.
A tak postavil Spectre 110 Crew Cab, který má pod přední kapotou vidlicový osmiválec LS3 o objemu 6,3 l s výkonem 391 kW (525 koní). Agregát je spojen s šestistupňovou automatickou převodovkou, která samozřejmě přenáší sílu na všechna kola.
Změn je samozřejmě mnohem víc. Třeba odpružení má nové pružiny i tlumiče Fox Performance, hliníkové osmnáctipalcové ráfky mají navléknuty 37palcové pneumatiky Toyo Open Country. Změněné jsou maska, světla, drobné prvky na karoserii (třeba velké plastové lemy blatníků) apod.
Interiér pak disponuje výrazně upravenou přístrojovou deskou s dotykovou obrazovkou od Alpine. A když už je sporťák pod kapotou, nesmí chybět skořepinová sedadla vepředu nebo zadní s rozkládacími podnožkami. Firma poskytuje na auto dokonce dvouletou záruku. Ale cenu prozrazuje jen zákazníkům.