Článek
Tipo Sport staví na základech verze S-Design a nutno uznat, že mu to vážně docela sluší - odhlédneme-li od atrapy difuzoru v zadním nárazníku. Dále jsou tu nové prahy a přední nárazník s náznakem spoileru, a křidélko na pátých dveřích.
„Zadní difuzor spolu se spoilerem na střeše jsou odkazem na svět automobilových závodů,” stojí v tiskové zprávě automobilky. Ovšem, co má do závodů opravdu daleko, je výběr pohonných jednotek; verze Sport zapracovala jen na vzhledu vozu.
Pod kapotou tedy zůstává standardní nabídka čtyřválců. Můžete mít atmosférickou nebo přeplňovanou benzínovou jedna-čtyřku o 95, resp. 120 koních, nebo, máte-li radši naftu, 95k třináctistovku či 120k šestnáctistovku.
Konečně, v kabině jsou standardem částečně kožené sedačky a systém UConnect podporující pokročilé zrcadlení smartphonu. A na cestu si posvítíte bixenonovými světlomety.
Základní cena verze Sport je zatím neznámá; standardní Tipo Hatchback nicméně v Česku koupíte od 325 tisíc korun s 95k benzínovou čtrnáctistovkou, resp. od 395 tisíc korun se stejně výkonnou dieselovou třináctistovkou. Verze S-Design začíná na 455, resp. 515 tisících korunách, a dá se očekávat, že Sport bude ještě o něco dražší.