Článek
Vnější design kabrioletu vychází z kupé. Auto už na první pohled zaujme krátkými převisy, výraznými tvary, které čerpají z historie modelu Continental GT, ale zároveň přinášejí moderní vzhled (přední maska, kulaté světlomety, zadní svítilny). Kola jsou nejméně 21 palcová a za příplatek ještě o palec větší. V nabídce je celkem 17 barev karoserie.
Střecha je klasicky plátěná, na její složení stačí stisknout tlačítko a za 19 sekund je dole. K dispozici je sedm různých barevných odstínů střechy. Za hlavami cestujících jsou speciální výdechy topení, které na přání posílají horký vzduch na krky předních cestujících.
Bentley tvrdí, že kabrio je stejně tiché, jako dříve představená verze kupé, ze které popisovaný model vychází. Karoserie je dále o pětinu lehčí než dříve a o pět procent tužší. Pořád jde ale s hmotností přes 2,1 tuny o těžké auto.
Šestilitrový W12
Pod kapotou není žádný malý motor, ale pořádný dvanáctiválec o objemu šest litrů. Motor nabízí 626 koní (467 kW) a točivý moment 900 Nm. Síla motoru se přenáší skrz osmistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovku. Zrychlení 0–100 km/h je otázkou 3,8 sekundy, nejvyšší rychlost pak končí na hodnotě 333 km/h.
Interiér je čtyřmístný, ale zadní sedačky berte spíše jako nouzové. Zákazníci si mohou vybrat z osmi barevných variant interiéru; samozřejmostí jsou pak špičkové použité materiály a do značné míry ruční dílenské zpracování.
Otevřená verze Continentalu GT se vyrábí v britském Crewe. Kupé stojí cca 5,5 milionu korun; ceny kabrioletu zatím nebyly oznámeny, ale dá se očekávat o pár set tisíc vyšší cena než v případě kupé.
Může se vám hodit na Garáž.cz