Článek
Štír ve znaku je docela solidní známka toho, že auto dokáže něco, co konkurence ne. U malé pětistovky to samozřejmě platí dvojnásob, protože miniaturní městská vozítka ve verzi s opravdu ostrým sportovním podvozkem a vysokým výkonem nejsou obvyklá. Jenže i Abarth musí splnit emisní limity. A tak auto muselo projít úpravami, aby se tak stalo.
Motor 1.4 T-Jet nyní splňuje normu Euro 6D-Temp. Stále má ty samé výkony v několika různých provedeních: verze 595 má 107 kW (145 koní), 595 Pista 118 kW (160 koní), 595 Tourismo 121 kW (165 koní) a Competizione i 695 Rivale zas 132 kW (180 koní).
Co se dál změnilo, je třeba nový výfuk Record Monza Attivo, který má v sobě ovládanou klapku. V klasickém režimu je zvuk víc potlačený, ve sportovním pak zase víc řve. Vzhledově pak auto dostalo nový přední nárazník, který o 18 % zlepšuje chlazení motoru a také trochu pozměněný zadní nárazník.
Uvnitř je víc karbonu, nový sportovní volant se zploštělou spodní částí a nový mediální systém. Pro verzi 595 Tourismo je nová barva karoserie Asfalto Grey a pro verze Competiziione a Pista zase řvavá Adrenalina Green.
Nové ceny zatím nebyly uvedeny. Ta nejslabší verze dosud stojí 485 000 Kč a s výkonem samozřejmě roste výrazně vzhůru.