Článek
Vnější design se změnil jen pramálo. Při bližším prozkoumání uvidíte upravenou masku chladiče, jiné nárazníky a koncová světla s novým, honosněji působícím grafickým pojetím. Nově jsou tvarované diody pro denní svíce, přišlo nám ale, že ty původní vypadaly lépe.
Přibyly dvě barvy (jednou z nich je i „zlatá”), nový je pak design kol. Uvnitř pak najdete měkčený plast a jiné pojetí přístrojového štítu s novou grafikou. Pohled do kabiny nám ale automobilka zatím ani virtuálně neumožnila.
Tou největší změnou je nahrazení atmosférické šestnáctistovky dvěma benzínovými motory. Mají zdvihový objem 1,0 a 1,4 litru a nabízejí největší výkon 110 a 140 koní (81 a 103 kW), přičemž čtrnáctistovka má točivý moment 220 newtonmetrů, dostupných mezi 1500 až 4000 otáčkami.
Dostupná pak bude i verze s pohonem všech čtyř kol, patrně pouze k silnější verzi. Kombinovaný bude s manuální přímo řazenou převodovkou. Prodejní ceny ani přesné datum uvedení do prodeje zatím Suzuki neuvedlo.