Článek
Vůz se jmenuje Milan Red a jeho výhodou je to, že v Rakousku prostě peníze jsou. A tak byly peníze nejen na vymyšlení a nakreslení vozu, ale i na stavbu prototypu, který samozřejmě nalákal zákazníky. Takže z plánované 99kusové série už je 18 vozidel objednáno.
Auto má další výhodu. Je to klasik. Ne designem, to je na výsost jasné. Vůz má přední část hodně zajímavě řešenou. Tou klasikou myslíme jeho pohon. Pod kapotou je totiž čtyřikrát přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 6,2 litru. Vše bez nějakých elektrických motorků, hybridů a podobných věcí, se kterými se dnes už standardně operuje. Takže klasický spalovací motor, jehož výkon je více než normální - 974 kW (1325 koní) při 7000 ot./min! Také točivý moment 1400 N.m vyrazí dech.
Všechen výkon je posílán na zadní kola přes sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku. I přesto, že nemá pohon všech kol, a tedy bude muset pořádně krotit své vášně při rozjezdu, má zrychlit na stovku za 2,47 sekundy a za 5,46 sekund už má letět 200 km/h. Třístovka je pokořena za deset sekund a nejvyšší rychlost je na hranici 400 km/h.
Cena v přepočtu 50 miliónů korun jasně ukazuje, že auto je určeno opravdu jen pro vášnivé movité motoristy.