Článek
Omlazenou verzi 911 GT3 RS pohání atmosféricky plněný čtyřlitrový šestiválec s výkonem 520 k (382 kW), tedy o 20 k větším výkonem než dosud. Motor opět půjde vytočit k hranici devíti tisíc otáček, což je mezi soudobými automobilovými motory vynikající hodnota. Automobilka kupodivu stále neuvedla hodnotu točivého momentu, u verze před faceliftem to bylo 480 newtonmetrů.
Podle automobilky má podvozek nově nastavené řízení zadních kol. Porsche 911 GT3 RS zrychlí z nuly na 100 km/h za 3,2 sekundy (o desetinu sekundy rychleji než dosud) a zvládne nejvyšší rychlosti 312 km/h (o zanedbatelné 2 km/h více než dříve).
Motor v 911 GT3 RS je jako dosud spojený s upravenou sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou Porsche PDK, manuální skříň podle dostupných informací nebude k dispozici.
Standardem jsou dvacetipalcová kola vpředu, vzadu o palec větší. Za příplatek budou k dispozici kola z hořčíkové slitiny. Automobilka uvádí, že nejlehčí nabízené 911 GT3 RS váží 1430 kilogramů.
Stejně jako pro všechny aktuální sportovní vozy GT i pro tento model automobilka nabízí bez příplatku paket Clubsport. Obsahuje ochranný rám pro případ převrácení, ruční hasicí přístroj, přípravu pro odpojovač akumulátoru a šestibodový bezpečnostní pás.
Nové GT3 RS, de facto závodní auto s homologací pro provoz na veřejných komunikacích, přijde na pět miliónů korun. V prodeji bude od dubna. Ve světové výstavní premiéře se ukáže zkraje března na ženevském autosalonu.