Článek
Původní Maybach byl vůz, který si mohl majitel nechat nalakovat podle svého vkusu. Karoserii mohl mít třeba v barvě Café Latté – nahoře bílá až béžová, dole tmavá hněď.
Mercedes-Maybach S také dostane dvoubarevné lakování. Ovšem ne na zakázku, na výběr ale bude až devět kombinací. Nová jsou také kola nebo přední maska chladiče. Ta pochází z konceptu Vision Mercedes-Maybach 6.
Samozřejmostí jsou i novinky v interiéru, přibyly nové dekorace i nové obšití sedadel.
Pod kapotou se nezměnilo vůbec nic. Základem je přeplňovaný vidlicový osmiválec o výkonu 345 kW (469 koní). Zájemci, kteří chtějí mít dvanáctiválec, protože jednoduše k tomuto téměř 5,5 metru dlouhému vozu patří, ho mohou mít. Jeho výkon 463 kW (630 koní) a točivý moment 1000 Nm jsou opravdu úctyhodné hodnoty.
Ptáte se, zda se to firmě vůbec vyplatí? Věřte, že vyplatí. Tohle auto je totiž pro značku neskutečný úspěch. Zatímco Maybach jako samostatná značka zahynul kvůli nezájmu, nyní je každé desáté ´esko´ prodáváno pod značkou Maybach.