Článek
Je škoda, že japonská firma si tolik cení svých domácích zákazníků. Možná by občas mohla pamatovat i na Evropu. I když je pravda, že v prodejních číslech to tu není až tak zářivé. Ale přesto Subaru WRX STi S208 bychom tu rádi viděli.
Zvenčí jsou jen minoritní změny. Tvarově prakticky žádné, jen některé komponenty jsou nyní vyvedeny z uhlíkového kompozitu, aby byla nižší hmotnost. Možná o něco výraznější je ještě menší prostor mezi koly a výkrojem blatníků. Pro lepší ovladatelnost byla snížena světlá výška stroje.
Ovšem to hlavní se skrývá pod kapotou. Je to trochu lépe vymazlený dvoulitrový čtyřválec s výkonem 237 kW (323 koní), což je o deset kilowatt víc, než má WRX STi RA v Americe, kde má také karbonovou střechu a k tomu navíc dvouapůllitr pod kapotou.
Auto se představí na autosalonu v Tokiu a po jeho boku bude stát studie, jejíž jméno bude Subaru Viziv Performance. Prý půjde o první nástřel následovníka právě pro Subaru WRX STi.