Článek
Mezi vozy je například model zvaný Dixi z roku 1928. Vránek se jej rozhodl ponechat v původním stavu bez dalšího restaurování. „V tomto případě platí, že i poctivé restaurování by zničilo autentičnost doby. Auto je na svůj věk mimořádně zachovalé, chceme, aby jej návštěvníci mohli takto ocenit,” uvedl Miloš Vránek, který má ve své sbírce přes 30 předválečných a poválečných vozů BMW.
Většina dalších modelů v muzeu prošla renovací. Za zmínku stojí například modely BMW 327 a 329 v provedení Cabrio z 30. let. Druhý z těchto vozů se navíc chlubí speciální karoserií Drauz. Jedná se o velice vzácné provedení, neboť těchto vozů se nevyrobilo více než 50 a dnes se ví asi o šesti dochovaných kusech po celém světě. V muzeu nechybí ani legendární BMW Isetta, miniaturní vůz, který značku zachránil v obtížných poválečných letech.
Muzeum ve Slatině je přístupné zdarma.