Článek
S paketem Touring se 911 GT3 proměnila v dokonalý sleeper, tedy nenápadné auto, od kterého nikdo nečeká obří výkony - ale vtip je v tom, že ono je má. V zásadě lze říci, že největší změnou je absence obřího zadního spoileru, který se ne každému líbil, a jeho nahrazení nastavitelným, o dost decentním spoilerem ve stylu 911 Carrera.
Pod decentním zevnějškem se ovšem ukrývá ryzí závodní technika, v zásadě stejná jako u 911 GT3. Znamená to atmosféricky plněný, čtyřlitrový motor o výkonu 368 kW (500 k), jenž poskytuje nejvyšší točivý moment 460 Nm.
Zrychlení 0-100 km/h je otázkou 3,9 sekundy, nejvyšší rychlosti činí 316 km/h. To je nepatrně méně než u standardní 911 GT3 (320 km/h), zrychlení na „stovku” je ale totožné.
Paket Touring byl v případě stuttgartského výrobce poprvé nabízen jako varianta výbavy typu 911 Carrera RS z modelového roku 1973. Nový model přijde v sousedním Německu na 152 416 eur (přibližně 3,9 miliónu korun).