Článek
Dvacetipalcová kola, červený lak karoserie i výraznější přední a zadní partie. Asi nebudeme jediní, komu se nové GSi kombi na první pohled líbí. V nabídce jsou dvě motorizace: vznětový čtyřválec 2.0 BiTurbo s výkonem 154 kW (210 k) a točivým momentem 480 Nm. Zážehový motor 2.0 Turbo pak nabídne 191 kW (260 k) a maximálními 400 Nm točivého momentu.
Hodnoty to vůbec nejsou špatné, třebaže u minulé generace nabízel Opel pod označením OPC v insignii šestiválec naladěný na 325 k (239 kW) a 435 Nm. [celá zpráva]
Naftová verze zvládne zrychlit z 0 na 100 km/h za 7,9 s a dosahuje nejvyšší rychlosti 231 km/h. To benzínový agregát je dle předpokladů rychlejší: stovku dá za 7,5 sekundy a jede až 245 km/h.
Jinak nastavený podvozek, jenom s automatem
Proti standardním verzím má tato insignie kratší pružiny a jinak nastavené tlumiče, světlá výška je nižší o 10 mm. Poháněná jsou všechna čtyři kola, na zadní se pak točivý moment aktivně rozděluje podle aktuální trakce (funkce Torque vectoring). Převodovka je výhradně automatická a nabídne osm rychlostních stupňů.
O zpomalování se starají brzdy Brembo se čtyřpístkovými brzdiči, vpředu na kotoučích o průměru 345 mm. Dvacetipalcová kola obouvají pneumatiky Michelin Pilot Sport 4S.
Cena ani datum uvedení na trh zatím nebylo oznámeno. Ve světové premiéře se popisovaný model ukáže na frankfurtském autosalonu.