Článek
V Česku se i30 kombi nabízí s pěticí motorů. Benzínové jsou tři a mají výkony od 100 do 140 koní (73–103 kW), dieselové pak mají výkon 110 k (81 kW) nebo 136 k (100 kW). Standardem je šestistupňová manuální převodovka, za příplatek 50 tisíc dostanete sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku DCT.
Bez příplatku jsou patnáctipalcové ocelové disky, největší velikost je pak o dva palce větší. Za metalickou barvu se připlácí 17 tisíc, standardem je kromě povinného ABS a ESP také šestice airbagů, asistent pro nouzové brzdění AEB a udržování v jízdním pruhu (LKAS).
Nejvýkonnější benzínovou verzi si koupíte výhradně s nejvyšší výbavou Style (celkem jsou v nabídce tři výbavové stupně), nejslabší benzínový i dieselový motor pak dostanete i v základní výbavě Entry. Benzínové provedení stojí 384 900 korun, za nejlevnější vznětový motor dáte o rovných šedesát tisíce více. Nejlevnější Škoda Octavia Combi stojí na korunu stejných 384 900 korun (1,2 TSI/63 kW).
Kombi z Nošovic má přes 600 litrů
Kombi nabídne v případě modelu z Nošovic základní uspořádání 602 litrů, po sklopení zadních sedaček je to 1650 litrů. Obě čísla proti druhé generaci modelu i30 představují nárůst: dříve kombi nabízelo 528 a 1642 litrů. Nová i30 nabízí hodnoty velice blízké octavii combi. Více informací najdete v našem článku z prvního představení korejského kombi. [celá zpráva]
České zastoupení Hyundai je známo mnohdy až nemístným rýpáním do modelů od Škody. Na oficiálních fotografiích si Hyundai neodpustil drobný, leč tentokráte vskutku nevinný žertík: nové i30 kombi nafotil v Mladé Boleslavi. Fotografie z bočního profilu (s autem polepeným sloganem „A teď ujedu všem”) je focena na příjezdu hlavní čtyřproudé silnice směrem do centra (v pozadí je i komín škodovácké továrny), kolona aut focených zepředu pak jede po zdejším Staroměstském náměstí.