Článek
Jak se očekávalo, omlazená verze nepřináší z hlediska designu žádné zásadní novoty. Když se ale podíváte na nový mustang zepředu, uvidíte drobné předsunutí nárazníku. Světlomety nově užívají technologii Full LED, jinak se přední maska nezměnila.
Vzadu jsou rovněž diody, Ford nabídne tři nové barvy (třeba oranžovou, kterou vidíte na fotografiích) a celkem 12 designově odlišných litých kol. Uvnitř je tolik módní digitální přístrojový štít o velikosti 12 palců (klasické analogové budíky ale také dostanete), vyhřívaný volant a čalounění středové konzole.
V6 už nebude ani v Americe
Občerstvený mustang dostal rovněž nálož asistenčních systémů, které hlídají únavu řidiče, jízdní pruhy, chodce a tak podobně.
Velkou změnou je vyškrtnutí šestiválce, který se nabízel tak jako tak pouze v USA. Je to škoda, protože na výběr máte buď 2,3 litrový EcoBoost, nebo rozumnější motorizaci: poctivý osmiválec, jenž si navíc můžete vychutnat v dnes už neuvěřitelné kombinaci s manuální převodovkou. Kromě něj je k dispozici nová desetistupňová automatická převodovka.
Osmiválec má nyní větší kompresní poměr 12:1, výkon narostl, ale americká automobilka nepochopitelně neuvádí konkrétní čísla. Současná V8 nabízí 310 kW (421 k) a 530 Nm. K dispozici bude adaptivní podvozek a sportovní paket s hlučnějším výfukem a pneumatikami Michellin Pilot Super Sport.
Kdy a za kolik zatím Ford neuvedl. S prodejem v Česku se ale počítá, současná generace byla historicky první, kterou jste si mohli koupit přímo u českého autorizovaného dealera.