Článek
Přesně v duchu tradic u Porsche nejsou vizuální změny zrovna výrazné a od verze, která se ukázala loni v lednu, se neliší po stránce designu vůbec. Centrální koncovky výfuku jsou standardně černé, vpředu je optimalizovaný malý spoiler, standardem jsou nyní rovněž dvacetipalcová kola v černém provedení a s černou centrální maticí.
Největší změna se ovšem odehrála v motorovém prostoru. Vzadu je totiž přeplňovaný motor, který nahrazuje původní atmosférickou jednotku o zdvihovém objemu 3,8 litru.
Nyní je zde rovněž plochý motor, je přeplňovaný a má objem tři litry. Jeho výkon 331 kW (450 k) je stejný jako u předminulé generace modelu 911 Turbo a je o 20 koní vyšší než u varianty představené loni v Detroitu. Točivý moment dosahuje nyní 550 Nm (v rozmezí 2150 až 5000 otáček), což je o dost více než dříve – 430 Nm.
Jede až 316 km/h
V praxi to znamená následující: zrychlení 0–100 km/h s automatickou převodovkou PDK a pohonem všech kol za 3,6 sekundy. Všechny nabízené varianty jedou přes 300 km/h, nejrychlejší je verze kupé s klasickým „manuálem” – ta jede až 316 km/h.
Spotřeba „papírově” klesla o několik deci; zatím nejsou informace ke všem motorizacím, ale kupé s PDK jezdí v kombinovaném režimu za 8,3 l/100 km. Všechny verze se nabízejí s dvouspojkovou převodovkou PDK (Porsche Doppelkupplung) a rovněž – za to stuttgartskou automobilku chválíme – se sedmistupňovou přímo řazenou převodovkou.
Nová 911 GTS se začne prodávat v březnu, stát bude od 3,3 miliónu korun výše. V nabídce bude následujících pět variant: 911 Carrera GTS s pohonem zadních kol, 911 Carrera 4 GTS s pohonem všech čtyř kol (obě verze jako kupé nebo kabrio) a 911 Targa 4 GTS – výhradně s pohonem 4×4.