Článek
Niro využívá stejnou techniku jako Hyundai Ioniq. O pohon se tak stará kombinace klasického benzínového čtyřválce 1,6 GDI a synchronního elektromotoru o výkonu 32 kW. Při hmotnosti 1500 kilogramů dovede celkových 141 koní a 265 Nm (1000–2400 otáček) Niro rozpohybovat na 162 km/h a „stovku” zvládne za 11,5 sekundy.
To vše, vzhledem k zastaralé metodice měření, při hodně teoretické spotřebě 3,8 l/100 km. Pohon je spojen s automatickou dvouspojkovou šestistupňovou převodovkou. Užitečná hmotnost je pouhých 343 kilogramů, táhnout je možné až 1,3 tuny těžký přívěs.
Niro je se svojí délkou 4355 mm, šířkou 1805 mm a výškou 1545 mm o 12 centimetrů menší než Kia Sportage. Akumulátor o kapacitě 1,56 kWh váží pouhých 33 kilogramů. Na baterii je sedmiletá záruka, respektive korejský výrobce garantuje, že její kapacita neklesne pod 70 procent. Jinak vám dá novou nebo ji opraví.
Niro je dostupný ve dvou úrovních výbavy – Comfort a Exclusive. Nejnižší cena je 599 900 korun. Záruku Kia poskytuje standardně sedmiletou s omezením 150 000 km (první tři roky bez limitu ujetých kilometrů).