Článek
Tohle malé kombi od mnichovské značky si nechali majitelé upravit pomocí speciálního několikastupňového kitu JB4. Takže to, co vám ukážeme, není nějaký naleštěný kousek speciálního tuningového studia. Tohle je piplačka od základů.
Takže pod kapotou je klasický agregát z 335i, ovšem s pořádným kompresorem Garret. Samozřejmě, že úprava nemůže jít sama o sobě jen tak k motoru. S tím musí přijít nové prakticky všechno – od vzduchového filtru až po nový výfuk. Samozřejmě je tu také větší mezichladič stlačeného vzduchu a nová řídící jednotka s kompletním namapováním.
Výsledkem je 603 kW (820 koní) a 1024 Nm.
Auto také má nové brzdy o průměru 380 mm s osmipístkovými třmeny. Samozřejmostí jsou upravené pružiny a tlumiče, nový nárazník a také nová kapota z uhlíkového kompozitu. Ta na fotografiích ještě není.