Článek
Zajímavé je, že v hierarchii značky dokonce spadá ještě pod menší model Uno. Je to 3566 mm dlouhý vůz, který díky tomu váží ve všech verzích pod jednu tunu. Ta nejlehčí verze dokonce jen o sedm kilogramů přeskakuje 900 kg. To je na moderní auta vybavená airbagy a elektronickými vychytávkami dost málo. Ovšem velikost s sebou nese i několik stinných stránek. Uvnitř není zrovna místo pro rodinné výlety a zavazadelník má jen 215 litrů.
Automobily budou nabízeny v mnoha zemích. Hlavním odbytištěm by měly být ale jihoamerické státy, jako je Brazílie. I proto je auto uzpůsobeno pro typické podmínky tamního trhu. Tak například jsou zde neskutečné rozdíly mezi prodávanými výbavami. Podle statistik prodejů jsou nejžádanější nejméně vybavené a pak nejvybavenější modely. Střední cesta tu prakticky neexistuje.
Stejně tak je tu specifikum i ve spalování etanolu. I proto bude automobil tuto možnost mít. Jeho zatím jediný agregát – litrový čtyřválec bude při spalování etanolu nabízet výkon 56 kW a točivý moment 97 Nm. Při spalování benzínu to samozřejmě spadne – 54 kW a 93 Nm. Během letošního roku by se měl objevit v nabídce i nový tříválec. Ten by měl nabídnout vyšší výkon.
Se čtyřválcem auto zrychlí na stovku za 14,3 s (údaje jsou pro benzínovou verzi) a maximální rychlost je 153 km/h.
V Brazílii vyjde mobi na 31 900 realů, což je v přepočtu asi 215 000 Kč. O něco dražší bude verze way, která má oplastované nárazníky a má plnou výbavu.