Článek
Je to opravdu hodně divoká kočka. Hned na úvod zmíníme informaci, která by se dala ocenit. Oproti verzi F-Type R zvládne SVR sprint z 0 na 100 km/h o 0,4 sekundy rychleji. K tomu je samozřejmě třeba dodat, že výsledek je 3,7 sekundy. A to jak u kupé, tak i u kabrioletu.
Za tyto skvělé výkony samozřejmě může vidlicový osmiválec o objemu pět litrů, který Jaguar montuje i do svých jiných modelů. Ten má nyní výkon 423 kW (575 koní) a točivý moment 700 Nm. Hodnoty jsou pak přenášeny na všechna kola přes osmistupňovou automatickou převodovku.
Maximální rychlost vozu je 322 km/h u kupé, 312 km/h u kabrioletu.
Další zajímavosti auta:
- Vůz má elektronickou uzávěrku zadního diferenciálu.
- Dvacetipalcová kola jsou kovaná a proti hliníkovým jsou o 20 kg lehčí.
- Standardně jsou dodávány ocelové brzdové kotouče, ale lze dokoupit i keramické (-21 kg).
- Výfuková soustava je provedená v titanu.
- Základ sedadel Performance je karbonová skořepina.
- Auto bude oficiálně představeno na autosalonu v Ženevě.
- Prodej začne v květnu a celá edice SVR bude limitovaná.