Článek
Kabriolet pro nové Mini je o 98 mm delší, o 44 mm širší a o 1 mm vyšší proti svému předchůdci. Zvětšil se i rozvor (+28 mm) i rozchod kol (+42 a 34 mm). Samozřejmě, že hlavním ziskem je více místa v interiéru a také pro zavazadla. Třena kufr se zvětšil hned o čtvrtinu. Při natažené střeše má 215 mm a při stažené 160 l. Další výhodou je zlepšení jízdních vlastností, které ovšem byly i dosud vynikající. Vždyť jaký automobil této kategorie je srovnávám svými jízdními vlastnostmi s motokárou?
Mini Cabrio dostalo novou plátěnou střechu. Jelikož je to Mini, tak prostě musí neustále odkazovat na svou zemi původu, takže kdo chce, může mít tuhle střechu i se vzorem britské vlajky. Ať tam bude či ne, stále se střecha automaticky skládá, a to za 18 sekund, což je o tři sekundy kratší čas, než doposud. Navíc je mechanismus výrazně tišší.
Motorizace jsou v nabídce tři. Základní Cooper má tříválec o objemu 1,5 l s výkonem 100 kW, silnější Cooper S pak má dvoulitr ve čtyřech válcích s výkonem 141 kW. Kdo má chuť na diesel, ten si pořídí verzi Cooper D s tříválcovou patnáctistovkou s výkonem 85 kW. Standardem pak j manuální šestistupňová převodovka pro všechny motorizace, stejně jako za příplatek šestistupňový automat Steptronic.