Článek
Změny jsou víceméně kosmetické, vidět jsou až při bližším porovnání. Vpředu jsou nové světlomety (standardně bi-xenonové), mírně poupraven je nárazník a maska chladiče (čtyři horizontální chromované lamely místo dosavadních dvou).
Drobně retušovaná jsou i zadní světla, nových je pět barev karosérie z celkových dvanácti, jinak vše zůstalo při starém. Interiér má nové barvy kůže i ozdobné obložení. Ovládací prvky jsou nově osvětleny bílým světlem. Motory V6 TDI s nově vyvinutým katalyzátorem SCR-DPF (evropská verze) splňují emisní normu EU6.
Nejlevnější verze s šestiválcovým 3.0 TDI BMT o výkonu 150 kW (204 k) stojí v Česku 1 043 900 korun. Výkonnější verze téhož motoru (193 kW / 262 k) je o 360 tisíc dražší. Vrcholem je osmiválcový turbodiesel 4.2 TDI s výkonem 250 kW (340 k). Jeho cena byla stanovena na 1 846 900 korun.
V nabídce je verze Terrain Tech s redukční převodovkou a uzávěrkou mezinápravového diferenciálu. U vzduchového odpružení lze zvýšit světlou výšku až na 300 mm.