Článek
Dynamicky tvarovaný koncept s miniaturními zpětnými zrcátky má na délku 4870 mm, je široký 1912 mm a na výšku měří 1378 mm. Rozvor náprav má hodnotu 2825 mm. Koncept vyvedený v oranžové metalíze stojí na kolech velkých 21 palců.
Zajímavostí je i velká prosklená střecha. Tu by chtěl Nissan nabízet u svých nových sedanů, pravděpodobně coby další položku příplatkové výbavy.
Pohon šestiválcem, ale jen na přední kola
Pod kapotou funkčního konceptu se nachází 3,5litrový šestiválcový motor, který bude produkovat nejméně 300 koňských sil. Nissan patrně použil motor známý z jiných produkčních modelů, kupříkladu sportovního kupé/roadsteru 370Z.
Pokud ale tajně doufáte, že síla motoru se bude přenášet na zadní kola, budete zklamaní – koncept má poháněnou přední nápravu, a tak to patrně zůstane i u produkční verze, která by podle spekulací mohla oprášit jméno Maxima. Převodovka v konceptu je automatická, bezestupňová (CVT).
Nissan zatím neuvedl, zda by se z tohoto konceptu mělo stát sériové vozidlo. Vzhledem k jeho propracovanosti je to však docela pravděpodobné.