Článek
Odhad zohledňuje pokles výnosu z reklam v důsledku ekonomické recese v minulých letech a počítá se stagnací reklamních výdajů v roce 2011. Píše se to ve zprávě ke středečnímu jednání vlády předložené ministerstvem vnitra a ministerstvem kultury.
Odhad zohledňuje pokles výnosu z reklam v důsledku ekonomické recese v minulých letech a počítá se stagnací reklamních výdajů v roce 2011. Píše se to ve zprávě ke středečnímu jednání vlády předložené ministerstvem vnitra a ministerstvem kultury.
Odhad zohledňuje pokles výnosu z reklam v důsledku ekonomické recese v minulých letech a počítá se stagnací reklamních výdajů v roce 2011. Píše se to ve zprávě ke středečnímu jednání vlády předložené ministerstvem vnitra a ministerstvem kultury. Podle zprávy nebude naplněn ani plánovaný výnos z reklamy za rok 2010 v důsledku poklesu příjmů. V rozpočtu na letošní rok už se neuvažuje o převodu zůstatku zvláštního účtu ČT z roku 2010. Celkový objem prostředků k rozdělení pro rok 2011 je tedy nižší o 26 procent.
Odhad zohledňuje pokles výnosu z reklam v důsledku ekonomické recese v minulých letech a počítá se stagnací reklamních výdajů v roce 2011. Píše se to ve zprávě ke středečnímu jednání vlády předložené ministerstvem vnitra a ministerstvem kultury. Podle zprávy nebude naplněn ani plánovaný výnos z reklamy za rok 2010 v důsledku poklesu příjmů. V rozpočtu na letošní rok už se neuvažuje o převodu zůstatku zvláštního účtu ČT z roku 2010. Celkový objem prostředků k rozdělení pro rok 2011 je tedy nižší o 26 procent.
Odhad zohledňuje pokles výnosu z reklam v důsledku ekonomické recese v minulých letech a počítá se stagnací reklamních výdajů v roce 2011. Píše se to ve zprávě ke středečnímu jednání vlády předložené ministerstvem vnitra a ministerstvem kultury. Podle zprávy nebude naplněn ani plánovaný výnos z reklamy za rok 2010 v důsledku poklesu příjmů. V rozpočtu na letošní rok už se neuvažuje o převodu zůstatku zvláštního účtu ČT z roku 2010. Celkový objem prostředků k rozdělení pro rok 2011 je tedy nižší o 26 procent. Česká televize musí podle zákona převádět z výnosu reklamy 12,5 miliónu korun měsíčně Státnímu fondu pro podporu a rozvoj české kinematografie, což je ročně 150 miliónů Kč. Tato částka je mandatorním výdajem, zůstává tak beze změny i při předpokládaném poklesu příjmů z reklam.
Odhad zohledňuje pokles výnosu z reklam v důsledku ekonomické recese v minulých letech a počítá se stagnací reklamních výdajů v roce 2011. Píše se to ve zprávě ke středečnímu jednání vlády předložené ministerstvem vnitra a ministerstvem kultury. Podle zprávy nebude naplněn ani plánovaný výnos z reklamy za rok 2010 v důsledku poklesu příjmů. V rozpočtu na letošní rok už se neuvažuje o převodu zůstatku zvláštního účtu ČT z roku 2010. Celkový objem prostředků k rozdělení pro rok 2011 je tedy nižší o 26 procent. Česká televize musí podle zákona převádět z výnosu reklamy 12,5 miliónu korun měsíčně Státnímu fondu pro podporu a rozvoj české kinematografie, což je ročně 150 miliónů Kč. Tato částka je mandatorním výdajem, zůstává tak beze změny i při předpokládaném poklesu příjmů z reklam.
Odhad zohledňuje pokles výnosu z reklam v důsledku ekonomické recese v minulých letech a počítá se stagnací reklamních výdajů v roce 2011. Píše se to ve zprávě ke středečnímu jednání vlády předložené ministerstvem vnitra a ministerstvem kultury. Podle zprávy nebude naplněn ani plánovaný výnos z reklamy za rok 2010 v důsledku poklesu příjmů. V rozpočtu na letošní rok už se neuvažuje o převodu zůstatku zvláštního účtu ČT z roku 2010. Celkový objem prostředků k rozdělení pro rok 2011 je tedy nižší o 26 procent. Česká televize musí podle zákona převádět z výnosu reklamy 12,5 miliónu korun měsíčně Státnímu fondu pro podporu a rozvoj české kinematografie, což je ročně 150 miliónů Kč. Tato částka je mandatorním výdajem, zůstává tak beze změny i při předpokládaném poklesu příjmů z reklam. Zároveň má ČT převádět z výnosu reklamy 1,25 miliónu korun měsíčně na účet pro rozvoj digitálního vysílání, který spravuje Český telekomunikační úřad (ČTÚ). Na rok 2011 to tak bude celkem 15 miliónů Kč.
Odhad zohledňuje pokles výnosu z reklam v důsledku ekonomické recese v minulých letech a počítá se stagnací reklamních výdajů v roce 2011. Píše se to ve zprávě ke středečnímu jednání vlády předložené ministerstvem vnitra a ministerstvem kultury. Podle zprávy nebude naplněn ani plánovaný výnos z reklamy za rok 2010 v důsledku poklesu příjmů. V rozpočtu na letošní rok už se neuvažuje o převodu zůstatku zvláštního účtu ČT z roku 2010. Celkový objem prostředků k rozdělení pro rok 2011 je tedy nižší o 26 procent. Česká televize musí podle zákona převádět z výnosu reklamy 12,5 miliónu korun měsíčně Státnímu fondu pro podporu a rozvoj české kinematografie, což je ročně 150 miliónů Kč. Tato částka je mandatorním výdajem, zůstává tak beze změny i při předpokládaném poklesu příjmů z reklam. Zároveň má ČT převádět z výnosu reklamy 1,25 miliónu korun měsíčně na účet pro rozvoj digitálního vysílání, který spravuje Český telekomunikační úřad (ČTÚ). Na rok 2011 to tak bude celkem 15 miliónů Kč.
Zbylou část výnosu z reklam ukládá ČT na svůj zvláštní účet, letos to bude podle odhadu 315 miliónů korun. Dvě třetiny peněz uložených na tomto účtu může ČT použít na podporu a rozvoj digitálního televizního vysílání. Ostatní prostředky z tohoto účtu může použít na správu a digitalizaci svého archivu, letos to má být 66 miliónů korun.