Hlavní obsah

Krabičky, které zaměstnaly v Praze pyrotechniky, byly reklamou na operátora

Novinky, Petr Nový
Praha

Na začátku týdne zaměstnaly pražskou policii plastové krabičky, které se objevily na sloupech na veřejných místech. Ukázalo se, že se jednalo o nepříliš vydařenou reklamní kampaň mobilního operátora.

Foto: Luděk Fiala, Novinky

Článek

„Společnost Telefónica O2 se za toto nešťastné provedení reklamní kampaně omlouvá. Je pravdou, že jsme agenturu ze skupiny McCann Eriscsson Worldwide oslovili s realizací marketingové kampaně ke zviditelnění značky 1188, provedení kampaně ale neodpovídalo zcela zadání,“ uvedl pro Novinky mluvčí společnosti Martin Žabka.

Podle jeho informací nebylo umístění předmětů na veřejné osvětlení odsouhlaseno. Z kampaně mělo navíc být jasně patrné, že se jedná o reklamní akci.

„Rádi bychom se touto cestou veřejnosti omluvili za tuto politováníhodnou formu kampaně. Kampaň je zastavena a dochází k jejímu odstraňování,“ doplnil mluvčí.

Policie kvůli podezřelému nálezu uzavřela část ulic a nasadila pyrotechniky. Při cestě na místo navíc havaroval služební vůz ministra vnitra Radka Johna, který chtěl situaci na místě osobně zmapovat. [celá zpráva]

Policisté zjistili, že krabičky na sloupy instalovali dva 19letí mladíci, kteří přijali nabídku na práci, spočívající v pomoci při reklamní kampani. Policistům sdělili, že v rámci Prahy připevnili asi 100 plastových krabiček, aniž by si uvědomili, co mohou způsobit.

„Nyní za jejich aktivní asistence probíhá po celé Praze odstraňování všech plastových krabiček,“ řekla mluvčí pražské policie Ivana Ježková.

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám