Hlavní obsah

Žáci využívající Facebook mají horší výsledky ve škole

Amsterdam

Studenti a žáci, kteří se často přihlašují na svůj facebookový profil mají horší výsledky ve škole. Tvrdí to nová nizozemská studie, z níž vyplývá, že školou povinní mají tím horší známky a učební výkony, čím častěji Facebook využívají. Nejhorší jsou pak na tom studenti, kteří se připojují i během učení.

Foto: Novinky

Studenti, kteří se často připojují na svůj facebookový profil, mají prý mnohem horší výsledky ve škole.

Článek

I když mají studenti Facebook otevřený v jednom okně na pozadí a učí se, jejich výsledky ve škole jsou o dvacet procent horší než u těch, kteří sociální sítě nevyužívají.

„Lidé si mohou myslet, že konstantní změna úkolů jim umožňuje udělat více věcí v krátkém čase, ale realita je ta, že to zvyšuje množství času potřebné k vykonání úkolu a vede k většímu počtu chyb,“ tvrdí profesor Paul Kirschner z nizozemské Univerzity Open.

Navzdory důkazům si dvě třetiny uživatelů Facebooku nemyslí, že by jejich výkony ve škole sociální síť zhoršovala.

Související témata:

Výběr článků

Načítám