Článek
Atypický stojan na pivo Pardál v plechovkách, tzv. Pivomat, získal prvenství ve třech kategoriích této významné světové soutěže za kreativitu, nejlepší materiálovou a technickou inovaci a tzv. kategorii ostatní týkající se dovozu, prototypů a vzorků.
V letošním ročníku POPAI Awards (Point of Purchase Advertising International Awards) soupeřilo 76 exponátů a porotci hodnotili každý v sedmi kritériích. Posuzovali estetickou úroveň a design, originalitu a inovativnost, soulad s produktem, technické řešení, kvalitu výrobního zpracování, vhodnost do prodejního prostředí a celkový dojem.
„Pivomat zdařile převedl hlavní myšlenku komunikace značky Pardál do podoby atypického stojanu, který vybízí zákazníky v obchodech k interakci a poskytuje jim ,vyladěný‘ nákupní zážitek,“ konstatoval obchodní manažer Budějovického Budvaru Josef Kroulík.
Připomněl, že na rozdíl od ostatních prodejních stojanů, které pouze pasivně vystavují zboží, vybízí Pivomat k hravé akci, která je příznačná pro celou komunikační strategii značky Pardál, neboť zákazník získává pivo až po stlačení páky Pivomatu. První Pivomat si budou moci zákazníci vyzkoušet v jedné z českobudějovických prodejen už příští týden.