Článek
Karoserie popisovaného modelu vychází z Astry OPC, díky využití karbonu ale shodila několik kilogramů (přesné číslo Opel neuvedl). Na rozdíl od běžné Astry OPC (280 koní, v prodeji od roku 2012) dostalo provedení Extreme R čtyři koncovky výfuku a nepřehlédnutelné zadní křídlo.
Uvnitř najdete prvky běžné v motoristickém sportu: integrovanou bezpečnostní klec, skořepinová sedadla nebo šestibodové bezpečnostní pásy.
Opel zatím neuvedl, kolik kusů půjde do prodeje. Jisté však je, že se tento model bude prodávat a bude možné na něj namontovat registrační značky a jezdit s ním v běžném provozu.
Dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec posílá na přední kola rovných 300 koní, točivý moment pravděpodobně neklesne pod 400 Nm – to je hodnota, kterou nabízí Astra OPC. Více zatím Opel nehodlá prozrazovat, další detaily přijdou až začátkem března, kdy se v Ženevě otevřou brány tamního autosalonu.