Článek
Bugatti sice tento model, který vznikl v jediném exempláři, nazvalo speciální edicí (SE), mnoho nového zde ale nenajdete. Popravdě jde pouze o jiné barevné provedení, které odkazuje na závodní vůz z roku 1928.
Jde o kombinaci světle modré v dolní části a bílé v horní (ta se objevuje i na kolech). Nyní představený veyron s cenovkou 43 miliónů korun dostal i hnědou kůži v interiéru, v ničem jiném se od modelu Veyron Grand Sport Vitesse neliší.
O pohon se opět stará impozantní osmilitrový šestnáctiválec se čtyřmi turbodmychadly a výkonem 1200 koní. Maximálka činí 410 km/h a 0-100 km/h zvládne veyron rychleji než většina supersportovních motorek - za 2,6 sekundy, 7,3 sekund stačí k rozjetí na 200 km/h. A mimochodem, točivý moment má hodnotu 1500 Nm.