Článek
Patrně největší změnou nového Fordu F-150, který se vzhledově od minulé generace o moc nevzdálil, je snížení hmotnosti o podstatných 317 kilogramů. Díky použití většího množství vysokopevnostní oceli a hliníku se podařilo snížit hmotnost tohoto pick-upu o již zmiňované tři metráky.
Základem je opět žebřinový rám, který sice snižuje pohodlí při vyšších rychlostech na normálních silnicích, v terénu je ale k nezaplacení.
Vnější vzhled se příliš nezměnil, nová jsou nicméně přední i zadní světla a v interiéru přibylo kvalitnějších materiálů. Novinkou je zde i osmipalcový barevný displej, zároveň se rozšířila nabídka komfortních prvků, jako je kupříkladu kamera, která snímá okolí celého vozu.
Praktičtější, nejmenším motorem V6
Praktické jsou i standardně dodávané nájezdové rampy, které zjednoduší převoz kupříkladu motocyklu. Nové jsou i kovové úchyty pro bezpečné zajištění nákladu.
V nabídce nebudou žádné „nízkotučné” čtyřválce dopované turbodmychadly. Základem jsou dva různě výkonné šestiválce se zdvihovým objemem 2,7 nebo 3,5 litru. Vrcholem pak bude pětilitrový osmiválec. Ford zatím ani u jednoho motoru neuvedl přesné technické parametry.
Ceny zatím nebyly oznámeny, k dispozici bude i paket pro velmi těžký terén. Do Česka se F-150 oficiálně nedováží.