Článek
Pohon Camara je ještě ze staré školy – zadní kola dává do pohybu atmosférický vidlicový osmiválec se zdvihovým objemem 6,2 litru. Výkon motoru dosahuje 432 (318 kW). K dispozici je šestistupňová manuální převodovka; nabízí se i automat se stejným počtem rychlostních stupňů.
Nejvyšší rychlost je omezena při 250 km/h, zrychlení 0-100 km/h zvládne verze kupé za 5,2 vteřiny (kabrio je o 0,2 vteřiny pomalejší). Spotřeba paliva se pohybuje od 13,1 do 14,1 na sto ujetých kilometrů v závislosti na zvolené převodovce.
Už základní komfortní a bezpečnostní výbava je prakticky kompletní, připlácí se za metalické laky (bílá, černá a červená barva je zdarma) či jiná kola. Základní cena je 1 033 000 korun, což je za takto výkonné auto hodně zajímavé.. Verze kabrio je o 145 tisíc korun dražší, stojí 1 178 600 korun.
Narozdíl od šedých dovozců je auto v evropské specifikaci s tvrdšími tlumiči, většími stabilizátory a brzdami Brembo (auto samozřejmě splňuje také odlišné evropské legislativní požadavky, které jsou ve srovnání s USA mírně odlišné).
Camaro nelze koupit u všech dealerů v Česku, importér zatím vybral šest prodejních míst. První vozy by do autosalonů měly dorazit koncem října.