Článek
Umístit velký osmiválec do malého auta samozřejmě nebylo vůbec jednoduché, své místo nakonec motor našel v zadní části „Kachny“. Patřičnými úpravami následně prošel i podvozek a brzdová soustava, která na tak velký výkon (375 koní) pochopitelně nebyla dimenzována. Jiná jsou i litá kola s logem Ferrari. Osmiválec produkuje kromě velkého výkonu také skvělý ostrý zvuk (viz video).
Zcela jiný je i interiér, který má některé prvky z Ferrari F355, například přední sedačky, volant nebo výdechy větrání.
Ferrari F355 se vyrábělo od května 1994 do roku 1999. Osmiválec dovolil vozu zrychlit z klidu na 100 km/h za 4,7 vteřiny a rozjet se až na 295 km/h. Motor s objemem 3,5 litru disponoval největším výkonem 375 koní.
Celá úprava přišla na 180 tisíc euro, tedy zhruba 4 860 000 korun. Jde tedy o suverénně nejdražší Citroën 2CV všech dob.